dijous, 12 de novembre del 2015

CONTENTA

Ahir va ser un dia estrany.

Ahir va ser el millor dia de la vida d'uns amics, va néixer la seva filla. Com és lògic tothom estava supercontent i feliç i jo ja havia superat tot el tema de no poder veure bebés ni embarassos, però ahir va ser diferent...
Que consti en acta que estic molt molt molt contenta pels nostres amics i recents pares per aquesta "nebodeta" tan moníssima que han tingut, però sense voler-ho, un aire amarg també m'imvaïa i no podia evitar-ho.
Aquesta setmana també hagués nascut el/la nostre.

Però ens estan permesos els dies de bajón. Estan més que permesos.

I després d'aquesta alegria/disgustazo estic molt millor, només ens cal temps i ser molt positius. Pensar que cada cop queda menys per poder gaudir del mateix del que gaudeixen tots els nostres amics i que cada passeta sembla eterna, però que va fent camí.

Avui em sento bé!

Felicitats pares!!! :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada